ارائه خدمات سایپا یدک در جمعه ها

در تعمیرگاه های مرکزی شرکت خودروسازی «سایپا» در شهر تهران در روزهای جمعه به مشتریان خود یعنی دارندگان خودروهایی نظیر «تیبا» و «پراید» و… خدمات ارائه می دهند.

ارائه خدمات از سوی تعمیرگاه های مرکزی «سایپا» به مشتریان در روز جمعه به منظور بالا بردن میزان رضایت مشتریان و همچنین برای ارائه نمودن خدمات بعد از فروش با کیفیتی خوب بوده است.

بنابر گزارشی که «سایپا یدک» ارائه نموده است :

از ساعت 8 صبح الی 16 بعداز ظهر در روزهای جمعه تعمیر گاه های مرکزی «سایپا» به ارائه خدمات سرویس های ادواری به دارندگان خودروهای «تیبا» و «پراید»و به طور کلی دارندگان محصولات «سایپا» محترم مشغول هستند .

مشتریان و مالکان خودروهای سواری گروه «سایپا» به منظور بهره مندی از این خدمات و صرفه جویی در زمان خود در طول هفته، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سایپایدک به نشانی www.saipayadak.org نسبت به دریافت نوبت پذیرش اقدام نمایند.
نشانی تعمیرگاه های مرکزی سایپا به این شرح است:
تعمیرگاه مرکزی شماره 1
آدرس: خیابان دماوند – بعد از چهار راه تهرانپارس – جنب کیمیدارو
خودروهای تحت پوشش : پراید، تیبا، زانتیا، C5، سراتو، تندر90، مگان، ریچ، برلیانس، چانگان، S300، ساندرو
تعمیرگاه مرکزی شماره 2
آدرس: سه راه آذری به سمت میدان قزوین – جنب ایستگاه اتوبوس
خودروهای تحت پوشش: پراید، تیبا، ریو، برلیانس، S300
تعمیرگاه مرکزی شماره 3
آدرس: ضلع شمال شرقی میدان آزادی
خودروهای تحت پوشش: ماکسیما، مورانو، تینا، قشقائی، مگان، تندر90، ساندرو، کلئوس، پیکاپ، رونیز، سرانزا، ریچ
تعمیرگاه مرکزی شماره 4
آدرس: کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج – دفتر مرکزی شرکت سایپایدک
خودروهای تحت پوشش: سراتو، چانگان، مگان، تندر90

فلسفه و نگرش

گروه خودروسازي سايپا فلسفه و نگرش خود را بر پنج اصل رشد متوازن و مستمر، ايجاد ارزش پايدار براي ذينفعان، رهبري هزينه رقابتي، دستيابي به برند برتر ايراني و كمينه سازي ريسك در سرمايه گذاري، بنا نموده است. اين فلسفه در قالب برنامه راهبر تشريح و اجرا مي گردد :

رشد متوازن و مستمر

گروه سايپا از طريق برنامه ريزي جامع و كامل و حذف موانع موجود توسعه ، در جهت رشد متوازن و مستمر خود گام بر مي دارد. اين گروه رشد متوازن را در دو حوزه زير مورد توجه قرار داده است:

  • توسعه كسب و كار
  • منابع انساني
ارزش پايدار براي ذينفعان

گروه خودروسازی سایپا با هدف ایجاد تاثیرات مثبت اقتصادی, اجتماعی و زیست محیطی فعالیت های زنجیره ارزش خود را به صورت اثربخش مدیریت می کند تا از آن طریق ارزش پایدار برای ذینفعان خود ایجاد نماید. در همين خصوص توجه به موارد زير ضروري است:

  • ايجاد ارزش پايدار در زنجيرة صنعت خودرو
  • ايجاد و توسعه فرصت براي مشتريان
  • ايجاد منافع پايدار براي سهامداران
  • ايجاد منافع پايدار براي كاركنان
هزينه رقابتي

گروه خودروسازی سایپا به دنبال رهبری هزینه در بازار رقابتی خوردو می باشد. برای این منظور افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت‌های اصلی مد نظر بوده است. این هدف از طریق اقدامات زیر محقق می گردد:

  • مديريت بهاي تمام شده
  • صرفه جویی در مقیاس
  • استفاده از روش‌هاي نوين تامين منابع مالي

 

برند برتر ايراني

گروه خودروسازی سایپا از طريق ايجاد يك نام تجاري با هويت ويژه و‌ خلق ارزش خاص براي مشتريان داخلی كه به سادگي توسط رقبا قابل تقليد نيست، برند خود را در بازار داخلی ارتقا داده است و جهت شناخته شدن به عنوان برند برتر ایرانی موضوعات زير را مورد توجه قرارداده است:

  • طراحی محصول منطبق با نیاز مشتریان
  • ارایه خدمات متمایز به مشتریان
  • توجه به مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی
ريسك كمينه در سرمايه‌گذاري‌ها

تاثيراتي كه موجب بروز عدم قطعيت در چگونگي و زمان دستيابي به اهداف می شود از طریق برنامه ریزی منسجم و مدیریت ریسک کاهش یافته، تا از این طریق ریسک سرمایه گذاری در گروه خودروسازی سایپا به حداقل برسد. موارد قابل توجه در این خصوص به شرح زیر مي باشد:

  • افزايش بازده منابع در اختيار گروه
  • تقويت ارزش سهام گروه سايپا
  • متنوع‌سازي كسب‌وكار و افزايش ارزش پرتفوي گروه

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید